esmaspäev, juuni 04, 2007

Värvipakivahetuse õnnelik lõpp

Minu jaoks on värvipakivahetus saanud õnneliku lõpu: ka minusaadetud pakk jõudis uuele omanikule. Minu "ohvriks" sai Tiina (kelle lahkel loal ma ka pilti laenan). Tema blogi olen ma lugenud juba päris tükk aega. Ja tõsiselt imetlenud tema rätikuid/sokke. Fantastilised tööd :O Kuna ta oma ankeedis vilksti mainis, et pole varem pärlitega mässanud (egas minagi eriti ole), siis sellest ka selline pärline valik. Et aga pärlite värvivalik minu kodulinnas on suhteliselt piiratud, siis ülejäänud asjad said otsitudki pärlikarp näpus :)

Minule jäi selle paki puhul paar asja veidi kripeldama. Õnneks leidsin kripeldusevastast rohtu (sellest millalgi hiljem). Ja eks veidi vähendab mu muret ka Tiina lahked sõnad paki suhtes. Aitäh!!!

1 kommentaar:

Tiina ütles ...

No mis seal veel kripeldama jääda sai . Häeste kobe pakk ju.