teisipäev, juuni 26, 2007

Veidrikute klubi liige

Minuni liikus kiiksumäng sellist teed pidi: Signe -> Kalakajakas ->Mann->Karumammi.
-------
Pane kirja mõni oma naljakamatest või veidramatest kiiksudest, mida julged teistega jagada
1) kokkamises nt
2) majapidamises
3) muu vaba teema

Mõtle, kellele võiks teatepulga edasi anda:)
----------

Kui ma eile Signe kiiskusid lugesin, siis mõtlesin veidi enda peale. Ja tõesti - täitsa normaalse inimesena tundun. Vähemalt endale. Võta nüüd kinni, kas allpool kirjeldatud asjad on kiiksud või ei :)

1) Ma ei söö töödeldud (keedetud/praetud/hautatud) sibulat. Ja paljudele imestamistväärt on see, et kui peeneks sa ka ei haki sibulat ja kui väheke sa ka ei lisa kotletile vms, siis mina leian ikka need va sibulad üles. Ja korjan välja. Ehk siis taldriku serval sibulad reas. Suurema seltskonnaga üritusel nalja nabani.
Kui veel söömisest rääkida, siis kodumaised õunad söön alati nii ära, et järgi ei jää midagi. Kui, siis vaid see va sabajupike. Ei saa ma aru, miks peab südamiku alles jätma. Nii hea see ju :)

2) Mulle ei meeldi, kui keegi tuleb mulle koju ja hakkab seal koristama. Vot seda võib vist tõesti kiiksuks nimetada. Olgugi, et meil kodu pidevalt segi ja mitte teab mis kasitud, aga ma ei tunne ennast hästi kui keegi teine seal toimetab. Olgu või põssala, aga minu põssala.

3) Sarnaselt Elsale olen ma mingil määral trükitud tekstide kujunduse friik. Kui ikka on mitu , üksteise kõrval või tühik vales kohas või pealkiri ühel ja sellele järgnev tekst teisel lehel või kujundus nii kuis juhtub, siis see mind tõsiselt häirib. Ja sellesse võin ma uh kui palju aega matta, et tuleb kena oleks. Ehk liigagi palju :)

Lühidalt siis nii. Ehk meenub veel midagi põnevat. Hmmm :)

Tiina, Aet ja Ülle - laduge omad kiiksud lagedale.

2 kommentaari:

Anneli ütles ...

Püüan mõista sind (2.kiiks) ja parandada ennast. Aga raske on, sest minu kiiks on teiste (no mitte just võõraste) pool asju sättida ja oh õnnistus, kui keegi palub kappe, sahtleid koristada!!! :P Niii põnev ju! :)

Anneli ütles ...

Lubage veel täpsustada, et oma elamine vajab PIDEVALT korda sättimist (aga ei viitsi, sest siin kõik tuttav ja ette teada. ja niikuinii on varsti jälle sassis :S)