teisipäev, juuni 26, 2007

Segane sidus jutt

... ja siis ma avastasin, et kell on 16.30. Tööl liigub aeg tohutu kiirusega. Kodus ka. Nii kiiresti, et ei märka õigel ajal magama minna. Ja siis olen hommikul kapsauss.

Ja viimasel ajal olen poolikute tööde kuhjumist harrastama hakanud. Kodus. Käsitöös. Hetkel pooleli 3!!! pontsot. Segane. Igatüht teen teatud ajal/kohas. Jama selles, et ükski neist ei sobi eriti reedesele Tallinna-reisile - kudumine pikkade varrastega/peenike lõng+pusimine/vajab päris palju mõõtmist. Et siis 4.-s poolik? Oi ei palun. Homme KÜ koosolekul pean 1 lõpetama. Ja selle asemele tekitama bussis loksumisel heegeldatud pooliku asja. Või jõuan ca 5 tunniga midagi valmis? Midagi kindlasti. Kui just harutama ei kuku. Tüüpiline mina ju.

Puhkuseni jäänud 12 päeva ja mina ikka veel ei kurda :O

1 kommentaar:

Anneli ütles ...

Lausa üllatav, et puhkuse ootus nii rahulikult kulgeb :)
Samas tean, et puhkus on suhteliselt kahemõtteline mõiste :P