reede, juuni 08, 2007

Nädala tegija

Ehkki tänane päev pole veel lõppenud, pean ma end selle nädala tegijaks. Miks mitte kui ma olin tõesti tubli ja üllatasin ennastki.

1) sain kiirelt ja õigeaegselt valmis tellitud mütsikesed. Sellise ja sellise (teised suurused ja võrgukas valget värvi). Klient õnnelik - mina õnnelik - kõik õnnelikud.

2) tõestasin iseendale ja teistele, et minu panus 1 inimesele oli õige. Vähemalt siiani pole kahetsenud. Inimene, kes sai mõningatest töövaevadest lahti, õnnelik - mina õnnelik - kõik õnnelikud

3) ujusin suurest supist välja + sain kinnitust, kellele võib raskel hetkel toetuda + sain kinnitust, et raskel hetkel paanikasse ei satu ----- õnnelikke on korraga palju (mina otseloomulikult eesotsas).

Hoolimata sellest, et tööpäevad on kestnud 11 h, 9 h, ..., olen rahul, rõõmus ja valmis kiirelt veel 1 kübara valmis vehkima. Sest homme on tähtis päev - kogu meie jõuk läheb just äsja 5-aastaseks saanud neiu sünnale :) PIDU!!! :)

1 kommentaar:

Anneli ütles ...

Selliste (töö)saavutuste üle võib küll uhkust tunda! Sina õnnelik- mina õnnelik- teised ka :)