teisipäev, mai 29, 2007

Tänane raamatusaak

Tänane raamatusaak raamatukogust:

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga tegemist on ju ometi äärmiselt harivate kirjandusteostega. :) Mis elutarkus kõik ja puha ja...

-oravake

Maret ütles ...

Noooooh :P Pigem on minu praeguse raamatuvaliku juures olulised punktid:
* lugu (lood) ei tohi olla väga pikk (enne uinumist tuleb ju 1-2 raamatut/lugu lugeda)
* oleks palju lahedaid pilte (muidu hakkab kuulaja nihverdama)
* raamat oleks mõistliku sõnastusega (lugesin hiljuti ju Kivirähu Limpa raamatut - isver susver ma ütlen)

Unknown ütles ...

maret-maret, mis kivirähu limpal häda? ma arvan, et me oleme seda kaanest kaaneni vähemalt 6x lugenud. lisaks veel kordi, kus raamat on kogemata pooleli jäänud. üleeile alustasime uut tiiru.

Unknown ütles ...

PS. kas te "Jip ja Janneke" olete katsetanud? see oli meil hitt-teos vanuses 2,5-3,5. ilmselt läheb varsti teisele ringile.

Maret ütles ...

"Jip ja Jannekest" pole proovinud. Aitäh soovitamast - järgmisel saagikorjamispäeval (st raamatukokku minemise päeval) vaatan ja proovime.

Mis aga puudutab Limpat, siis .... lugesime "Limpa ja mereröövlid" (ehk on Limpast veel raamatuid ilmunud - ma ei tea) ja selle sõnavara oli minu jaoks siiski natuke võõras. Mitte eriti 2-4 a vanusele sobilik. Minu isiklik arvamus :)

Unknown ütles ...

hihiii... sa mõtled peerukotti ja kuradima praekana? Jannu küll naudib täiel rinnal. A uvitval kombel pole talle siiani ebasovitav sõnavara külge eriti kleepunud (va 1x, kus ta süda oli katkise kraani peale täis - kraan lasi aind kuuma vett ja keeldus külma lisamast- ja ta täiesti südamest vihastas "see kuradi sitt junn ei tööta"). Lottesid võin ka soovitada. Lotte reis lõunamaale oli vahepeal meil kodus rohkem aega kui raamatukogus. Ja kui lihtsamat kirjandust tahad, siis Laura lood on ka täitsa toredad, kugi eks tal on tõlkekirjanduse omad miinused. Teile peaks veel eriti passima:-p