kolmapäev, mai 09, 2007

Leiutiste küüsis

Kes küll oli see geniaalne inimene, kes mõtles välja raamatukogu? Minu jaoks on see koht äärmiselt tänuväärne ja iga kord sinna sattudes olen eluga rahul :)

Eilne saak, mille ma koju vedasin (justnimelt vedasin, kuna raamatud polnud teab mis õhukesed):
* A. Lindgren "Pipi peab sünnipäeva"
* A. Jost "Tsirkus "Bambini""
* M. Uotila "Unelmate pitsid"

PS Mõni aeg tagasi sattusin suhteliselt juhuslikult TÜ raamatukokku. Üle pika aja. St aastaid polnud ma seal käinud. Ja teate .... mul oli nii hea meel, et väga palju oli nii nagu vanasti. Näiteks 2. korrusel oleva saali lõhn ja kriuks 3. korrusele viival trepil. Oh noorusaeg-noorusaeg, mis meelde mul tuli;)

2 kommentaari:

Anneli ütles ...

On jah väga tänuväärt "leiutis" see rmtk!

Mari-Liis ütles ...

Kriuksuvad trepid on tõesti alles, aga kohvik on täiesti vale ja et nad selle kella sealt ka ära viisid:(