kolmapäev, mai 02, 2007

Nii kuum on tunne

Laupäev oli väga tegus - pika toimega mina jõudis lõpuks rehvide vahetamiseni (siin ka põhjus, miks ilm taas kehvaks läks), sai maal veidi maad kaevatud (eks oli seegi minu kohustus) ning õhtupoolik lihtsalt niisama mõnusalt veedetud. Ja siis läks lahti .....

Öösel äratas herr abikaas mu üles, et mida ma värisen. Värisesin jah. Hullupööra. Need inimesed (ütleks lausa naised), kes on sünnitanud ja lihaste pinge tõttu pärast sünnitust imelikult üle keha värisema hakanud - need mõistavad mind. Just täpselt sama tunne. Sel korral oli põhjus siiski muus - mul oli külm. Tohutult.

Tulemuseks oli palavik. Selline, et terve pühapäeva olin pikali ja higistasin. Mitte millekski jõudu polnud. Esmaspäeval suutsin juba veidi koristada ja 1 lapsega tegelda. Teisipäeval suutsin juba 2 lapsega veidi tegelda. Kolmapäeval ronisin tööle. Aga palavik ilmutab end ikka aegajalt. Ja palav on ka. Ja huulele lõi jälle ohatise. Ja KE-l on paha nohu, mis võib rikkuda homsed lahedad plaanid (kevadpidu lasteaias). Ja mina olen kurb ja pahur.

Aga ei ole ju halba ilma heata:
* sain lõpuks taas korraliku ravimi ohatisega maadlemiseks (juba hakkab järele andma) - Acic creme;
* haigusetrall mõjub kaalule positiivselt -> tunnen ennast kompaktsemalt -> pean ennast tegijaks :P
* sain üsna rahulikult valmis tellitud lumivalge pontso - tihedate saalomonisõlmedega. Ilus tuli. Selgaproovimisel tuvastasin, et kui eelmise * samahästi edasi läheb, siis võin peagi enda garderoobi samasuguse uhkendamishilbukese tekitada :)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ära roni veel tööle. Ega haigusest jagu ei saa, kui teda korralikult ei ravi. Puhata on vaja. Saa ruttu terveks!

Maret ütles ...

Sinu jutt on 100 % õige, Karumammi! Aga vot ei suutnud enam kodus olla. Misiganes põhjusel. Võibolla ka sel, et mõnes mõttes puhkan tööl olles rohkem kui kodus 2 puslikuga (kellest 1 ka tõbine) kaubeldes/maadeldes.
Õnneks on enesetunne täna üsna ok (arvestades, et öö suhteliselt magamata).

:O No kus hakkas nüüd ennast välja vabandama :O

Anneli ütles ...

Valge pontšo oli tõesti väga ilus!