esmaspäev, mai 21, 2007

Killukesi tegelastelt

Tegelased: KE (4 a 3 k), L (2 a 1 k)

* KE kakub võililleõiest tükke: "Armastab! Ei armasta!"
* L vaatab issile otsa: "Sina oled ilus! Mina kaaaaa tahan ilus olla." (tõlge: issil uus soeng, L tahab ka uut soengut/juukseid lõigata)
* Oleme tädi pool grillimas. Piilun - L natuke pahandustes. Hüüan: " L - tule sealt ära!" ... ei midagi. Kui juba x-nda hüüdmise peale reageeringut ei kaasne, siis astun pika sammuga tema suunas. L tuleb pahanduskohast eemale, hoiab sõrme püsti ja karmi pilgu/häälega:" Äa kajju!"
* Pühapäeva kiire hommik (suundusime minu vanemate poolt oma maale, autokoorem täis inimesi, tomatitaimi jms). Suure siblimise käigus said kaasa omast arust kõik. Ca 40 km sõidetud. KE tukub minu najal ja äkki hüppab: "Minu kiiiiire auto! Kus on minu kiiiiire auto?" No muidugist jäi maha. Oh kui hea, kui lapsed kasvavad juba nii suureks, et pisikese sinise mänguauto pärast ei pea 40 km tagasi sõitma. Meie ei pidanud :)

Kommentaare ei ole: