neljapäev, september 07, 2006

Kotivahetuse kott käes

Selline ta on. Super - kas pole? Kui ma koti pakist välja võtsin, siis nägin kõigepealt ilusat punast velvetit ja mõtlesin, et ohhooo - täitsa minu värv. Kui ma aga nägin kõiki neid litreid, lilli, sära ja sätendust, siis mõtlesin, et hmmmm - kas ma julgen sellisega käia. Aga kõik, kes mu uut kotti näinud on, kiidavad ja imestavad, et kust sa küll selle saanud olen. Hehheeee! Suured tänud tegijale! Supersuure töö oled teinud!

PS Kotil on vooder, sees taskuke, minu jaoks väga parajate sangade ja paraja suurusega. Nüüd nuputan, milline kinnis talle külge kombineerida, et lastega rahmeldades autos vm midagi juhuslikult välja ei pudeneks.

PSPS Pildid on mitte just eriti õnnestunud, sest
1. punase pildistamisega on teadagi kuidas;
2. olen kroonilises ajahädas ja tahtsin kiiremini saada pildid siia üles, ehk et tegin vaid kümmekond pilti, millest parimad välja valisin.

Kommentaare ei ole: