pühapäev, veebruar 15, 2009

Ma tahan emmet!!!

Hommikul ärgates teadsin, et tuleb teha postitus ja just selle nimega. Aga vahepealsest:
* vahepeal sai meie poja KE 6-aastaseks. Üsna matsti tuli sünnipäev. Matsti - sest igasugu muid tegemisi oli vahepeal ja aeg liikus kiirelt edasi. Peoga saime kokkuleppele - tuleb koos õekese peoga suts hiljem. Neil sünnipäevade vahe vaid 1,5 kuud ju.
* nüüdsest olen MHKP (st Meeleheitel koduperenaine). Aru sellest pole veel saanud. Aga eks aeg paneb ka selle paika :) Ei oska veel ei rõõmustada ega kurvastada. Plaanid ja kavad on aga meeletud. Sest noh jah ... see olen mina ju ja mina oskan juba igasugu asju endale paika panna :O

Pealkirjast .... mõned päevad (eriti nädalavahetused) olen olnud üsna orava moodi. Ikka selle orava, kes rattasse pistetud. "Emme - tule vaata!", "Emme - tule aita!", "Emme - ei tohi pikutada!",....... Väga palju emmetamisi. Vahest liiga palju emmetamisi. Väsitavalt palju. Aga hullult armas on see kõik. Ja väsimus kaob. Kuni järgmise tõdemiseni, et ma pole päris pikalt taas istumagi saanud :)

Aga hetkel küpsetan. Ilusa pühapäeva puhul :)




Kommentaare ei ole: