neljapäev, jaanuar 29, 2009

Liiga pikk nina

No kui juba blogida, siis juba blogida. Ehk siis .....

eile arvas 1 tädi, et mul on liiga pikk nina. Õigemini mu autol. Sest just selle sõitis ta uljalt mul lühemaks. Et kuidas või?
Tartu inimesed kindlasti tunnevad Veski-Näituse ristmikku. No selline tore paremakäeristmik. Mina (vapper sell, roolis, üksi autos) vudisin mööda Veskit Kuperjanovi tn suunas (oli vaja päeval korraks KE-le lasteaeda trenni jaoks jook viia) ja antud ristmikul vaatasin, et ahhaaaa .... paremalt ei tule keskit. Hakkasin vaikselt gaasi vajutama kui käis mats ja mingi auto mul risti ees. Tuli vasakult. Pea oli laiali otsas (nagu ta hiljem väitis). Pudi ja sodi lendas igas suunas. Mina suhteliselt risti ristmikul (no tegelt auto ikka) ja ehmatus suur. Ronisin välja ja olin nii lolli näoga kui sai veel olla. Suures segaduses hakkasin märke vaatama, et kas ei olegi enam parema käe jura-jama ristmik. Oli-oli. Ikka veel oli.
Siinkohal suured tänud sõjamundris noormeestele, kes mind rahustamas käisid ja muidu asju orgunnisid. Et avarii põhjustaja tunnistas oma süüd, siis võis ka mu autot suts edasi liigutada (et ristmik liikuma saaks). Uskumatult kiiresti (alla 1 h) oli meil kindlustuses juba käidud ja auto remondikotta ära viidud. Nüüd siis vaid otsust oodata, mis saab usutavasti "auto teeme korda" olema, sest sisuliselt sai kannatada esistange ja natuke kapott. Isegi parempoolne tuli jäi terveks :)

Jalameestele kohaselt tegeleme nüüd (tavalisest enam) logistikaga.

5 kommentaari:

Maret ütles ...

Uh jah. Peamine tegelt, et mina füüsiliselt terveks jäin. Liiga jama periood avariidega tegelemiseks mul :O

Mari-Liis ütles ...

Issver! Ja veel sinu olukorras praegu. Ma tean seda ristmikku hästi. Ükskord, s.t õigemini eelmise aasta viimasel päeval tuli üks vinge vennike lauluga mööda Veski tänavat, hea, et me töökaaslasega alla ei jäänud.

Anneli ütles ...

Sellisest juhtumist ei taha mõeldagi... Hea, et kõik õnnelikult möödus :)

Elsa ütles ...

Ma kõõritan sellel ristmikul ise ka väga tihti...
Ütleme nii, nagu mu kolleegid selle peale ütleksid (omainimeste nali) - väga hea, et nii väike õnnetus, sul nüüd statistika keskmisest kolmest kõksust/õnnetusest üks kirjas! ;)
Väidetava statistika alusel osaleb iga juht keskmiselt kolmes õnnetuses (ei mäleta, kas on seda praeguseks (a la küsitluse hetkel) või kogu elu jooksul.)

Õnn, et õnnelik õnnetus...

Krista ütles ...

Peaasi, et sa ise ikka terve. Loodetavasti autohäda laheneb ka enam-vähem soodsalt. Ja praegu on üldse kuuseis vist igasuguseid jamasid soosiv:(