reede, jaanuar 02, 2009

Kõik on uus jaanuarikuus

Uus aasta toob ikka uue hoo ja uued tegemised. Niivõrd kuivõrd :) Et siis ...

RAHULIKKU JA OPTIMISTLIKKU UUT AASTAT KÕIGILE SIIASATTUJATELE!

Mis minu jaoks uus tegi/tõi? Vahva aastavahetuse 3 külalisega. Klaasikilde ja rõõmsat olekut. Uskumatult (kui mitte öelda et imelikult) rahulik ja enesevalitsev olen sel aastal siiani olnud. Lausa häbi oli, et ma siuke pimm-põmm-pauh kipun olema. Samas - ju siis nii oli vaja. Ja hetkel (väga loodan, et mitte ajutiselt) stabiliseerumisperiood.

Aga käsitööst? Jajaaaa :)
Aasta algusesse on sattunud 2 ägedat projekti, millest otseloomulikult püüan osa võtta:

Heategevusprojekt "Killuke head". Algatajaks tore Lapiliisu, projekt tiksub Kullakestes. Oma kasinate ajavarude juures püüan igal kuul teha 1 eseme, mille võiks heategevusele annetada. Sest abivajajad paraku on ja on. Ja oma püha kohustusena planeerin sel aastal (väga vahvalt teise projektiga sobitudes) oma lõngavarudele ülikriitiliselt otsa vaadata ning teha nendest nii palju kui jõudu on. Miks siis mitte natuke ka heategevuseks :)

Projekt "Langetame kaalu". Mjaaa .... eks mul ole vajadust igasugu kaalude langetamiseks, kuid selle projekti raames on plaan hävitada kodus kopitavat lõnga. Algataja - Mari Marike, Isetegijas.
Väga kiiduväärt mõte ja algatus. Kui ma nüüd ka reel püsiksin. Vähemalt hetkel hoian hoolega kinni ja genereerin vähemalt ideid :P