reede, august 03, 2007

No mida veel???

Mida kõike ei mõelda välja. Nüüd jõudis kalli Lapiliisu kaasabil minuni selline taustauuring:

1. Ma tahan: et isa oleks tubli ja peaks vastu
2. Mul on: liiga palju lõnga
3. Ma vihkan: tolerantsipuudumist, kadedust
4. Ma igatsen: aega vaid iseendale ... natuke aega
5. Ma kahetsen: hmmm ... ei teagi ... kahetsemine pole minu moodi
6. Ma armastan: oma lähedasi
7. Ma olen alati: tumedapäine olnud
8. Ma ei ole: pisike kribu eit
9. Ma tantsin: Lauraga sageli
10. Ma laulan: põhiliselt lastelaule
11. Ma nutan: siis kui olen kurb või vihane
12. Ma kaotan: kannatust sageli
13. Ma tekitan segadust: äkkmuudatustega, mis paraku alati minust ei sõltu
14. Ma peaks õppima: söögitegemist

LEMMIKUD

1. Number: 13
2. Värv: must
3. Kuu: suur ja särav
4. Laul: Mõmmi unelaul
5. Toit: tühja kõhuga soe kodune kartul+kaste+salat
6. Jook: kali

KAS SA KUNAGI...

1. Sööksid putuka? olen söönud .... juhuslikult ... mis nad siis lendavad suhu
2. Hüppaksid benjit? ei
3. Liugleksid? kes, kus?
4. Tapaksid kellegi? kärbseid, sääski pidevalt
5. Hüppaksid langevarjuga lennukist? ei
6. Kõnniksid sütel? kui vaja on
7. Läheksid sööma kellegi täiesti võõraga? jah
8. Hakkaksid taimetoitlaseks? ei vist
9. Kannaksid triipudega pleedi? miks mitte
10. Laulaksid karaoket? olen laulud ja ellu jäänud :O
11. Näitaksid punast tuld? kellele, milleks?
12. Oleksid ellujääja? elan, seega olen
13. Paneksid kellegi nutma? milleks?
14. Lööksid last? suure pättuse eest annaks laksu küll
15. Läheksid kohtingule endast 10a vanema inimesega? vabalt

10 FAKTI

1. Kodulinn: Tartu
2. Juuste värv: pruun
3. Juuste stiil: pikad
4. Silmade värv: ei viitsi vaadata
5. Kinganumber: 40
6. Tuju: keskmine
7. Naha värv: kahvanägu
8. Vasakukäeline/paremakäeline: parem
9. Elanud välismaal? Juuriidiliselt vaadatuna vist jah. Venemaal.

1. Nimeta üks inimene, kes on hetkel su mõtetes? üritan vähe mõelda
2. Kus sa viimati käisid? Tallinnas
3. Kelle telefonikõne viimati maha magasid? kolleegi
4. Kellele viimati helistasid? herr abikaasale
5. Kas sa naerad tihti? see oleneb väga paljudest asjadest
6. Kas keegi mõtleb sinule praegusel hetkel? ei usu
7. Kas oled sentimentaalne? liigagi
8. Keskmine nimi? vat mina ei teagi
9. Kas sa oled kunagi kohanud kedagi kuulsat? jaaa .... näiteks Veljo Tormist
10. Kas oled sõbralik? oleneb, kas minuga ollakse sõbralik
11. Kelle voodis magasid eelmisel öösel? iseenda otseloomulikult
12. Viimased filmid, mida vaatasid? Täna õhtul veidi Miss Marplet
13. Mida sa tegid eelmisel keskööl? 100 % magasin
14. Mida viimati küpsetasid? viineripirukaid
15. Pikad või lühikesed juuksed vastassool? mis neist juustest
16. Kas kannad käevõrusid? eip
17. Hetkel kuulad? magamisnorinaid

Veel paar:

1. Lemmikbänd? põle
2. Mida sa suitsetad? ei taha ja ei suitseta
3. Oled rahul praeguse eluga? raske, aga saan hakkama
4. Teesklesid haiget, et puududa koolist? ikka
5. Mida näed esimese asjana vastassoo juures? oleneb, kas lähenen eest või tagant
6. Kas sulle meeldivad raamatud? ikka
7. Kas sa tahad abielluda? ei .... ei saa enam nagu ... mees ei lubaks vist :O
8. Järgmine kontsert, kuhu plaanid minna? ausõna - pole õrna aimugi

Lapiliisu uuris ka seda, et

1. Kas sa oled hommikuse konjakijoomise juba maha jätnud?
2. Kas kallid külalised peavad veel kaua neid lollusi taluma?

No mida küsimused :O

Kõik, kes tahavad end sedasi paljastada - kinnas on teile!!!

Kommentaare ei ole: