kolmapäev, märts 03, 2010

Rõõmu mulle ja Sulle

Lapiliisu blogist leidsin toreda ettevõtmine. Kuidas ma siis osa ei võta :)

Reeglid: 3 esimest, kes avaldavad siin blogis soovi, saavad minult aasta jooksul kingituse. Vastutasuks peab ta ise samasuguse asja korraldama oma blogis.

Niisiis saavad kolm esimest hõikajat minult spetsiaalselt neile mõeldes tehtud kingituse.

5 kommentaari:

KK ütles ...

Essa!
Mulle õudselt meeldib kingitusi saada :P

Silja ütles ...

Mulle ka kingitused meeldivad :)

KK ütles ...

Ma olen unustanud küsida, kas need hõikamised läksid ikka arvesse?
Ma siis panen sama mängu oma blogisse ka ja hõikan välja :)

Maret ütles ...

Arvesse läksid. Otsin reeglitekohaselt veel 1 kingisoovija. Siis komplekt koos :)

KK ütles ...

Mina panin oma mängu juba blogisse ära ja acceptisin kahe osalejaga kah :).