neljapäev, september 27, 2007

Kiire elu nõuab kiireid tegusid

Nonäe ... Peterburi-reisist ei jõudnudki enamat kirja panna. Ehkki reis oli töine, saime suurimad vaatamisväärsused üle vaadatud (eks ikka Ermitaaz ja Vaskratsanik jm), lahedates restodes gurmaanid oldud, natuke shopatud, metrooga sõidetud ja ... natuke shokist ka. Minu ainuke shokk oli tegelikult Peterburi liiklus. Vaat nii hullu pole mina näinud - sõideti eirates misiganes liikluseeskirju (trammiteedel rallimine, kui võimalik, siis linnas kiirus 90 km/h, sõiduradasid tekitati just nii palju kui kellelegi tundus, et on ok). Ja ummikud ka. Kohalike sõnul - kui öisel ajal (ehk siis kui autosid vähe) läheb punktist A punkti B läbimiseks 20 min, siis päeval tuleb arvestada 1,5-2 h. Kui saad 1 h-ga, siis oled õnneseen. Mjaaa.

Aga täna sain ma hakkama sellise asjaga, et ise ka ei tea mis. Siiani ei jõua mulle kohale. Ehk siis kui ma siia enne ja pärast pilte lisama hakkan, saan mina ka aru, mis toimub. Ja kuhu aeg kaduma hakkab. Ja millal läheb elu ilusamaks. Seni aga olen oimetu.

1 kommentaar:

Anneli ütles ...

Mnjaa :)
Kui enne veel vähe rahmeldamist oli, siis tänasest juba piisavalt :P

Igatahes- minul on sellise asja üle hea meel, olen elevil! Põnev! Tubli!

(ülejäänud ovatsioonid hiljem)