esmaspäev, jaanuar 15, 2007

Mis hingel - see blogisse

Vajasin aega, et kõike toimuvat seedida. Rahulikult iseenda jaoks. Ja et aeg mõned asja paika loksutaks. Mõningad märksõnad:

* valmisid KE müts (ehk müts 01-2007) ja käpikud (piltidega jätkuvalt nirud lood, kuna jõuluvana tõi lastele mitu asja, mis patareisid/akusid vajab ning sinna minu fotoka-akud kõik läksid .... poodi ... poodi vaja minna);
* Lääne-Eestis taaskord uputab.
* mind kutsuti lasteaeda nn kohvile. Esimene vihje oligi täpselt selline, et meil jama ja vaja kokkuistuda. 2. vihjega anti märku, et meie noorhärra on kange ning pole nõus asju kaasa tegema. See aga suur jama, vajab kiiret ja tõhusat sekkumist ning mind oodatakse jutuajamisele mõlema kasvatajaga. Oh seda mu eneseharimist sel päeval. Tohutult kasulik.
Kokkusaamisele minnes olin valmis olema emalõvi. Mõistlik ja mõistev emalõvi. Kohvi mulle aga ei pakutud ning jutuajamine oli arenguvestluse tüüpi. Ja eelnimetet probleem ei olnudki probleemiks. Probleem pigem jonni/unisusega, mille leevendamiseks me kodus juba ka tööd tegime/teeme. Sain teada nii mõndagi, mida ma juba ammu teadsin (ntx käeline tegevus nõrk), ja ka mõndagi, mida ei teadnud (ntx poiss käib suure heameelega logopeedil, saab enda teenindamisega hakkama). Ka kasvatajad said targemaks: kuidas meil kodus suhtes mehega, poja suhted õeraasuga, karistamisviisid, -vajadused, poisi lõngamis-, lugemis-, trükkimis-, arvutamishuvi jne jne
Kõik on tore, aga mu väiksesse peasse ei mahu siiani nende vihjete andmise viis. Miks mulle algselt nii öeldi? Miks on vaja vanemat ehmatada? Oh neid kah.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

ehk nad said seal aru, et kui nemad ei suuda last panna kaasa tegema, siis on see nende, mitte sinud viga :D minul oli ka selline probleem lapsega. lasteaias olevad trinnid jäid käimata sest laps ütles, et ei lähe ja kasvataja leppis sellega, et nojah, kui sa just ei taha täna minna... võimlema ei läinud, laulma ei läinud ja kui ei tahtnud siis ei joonistanud ka...minu rääkimine ja keelitamine kodus ei aidanud mitte midagi, aga tuli uus kasvataja ja temaga koos uus kord ja vbl mängis rolli ka see, et laps sai suuremaks, igatahes said asjad paika :D