neljapäev, detsember 28, 2006

Jõulud meie moodi - jätk

  • Esimest korda elus helistasin Jõulutunneli annetustelefonile. Minu suhe annetamisega on üsna kontrolliv - st ma ikka vaatan ja mõtlen ja uurin enne kui annetan. Ju siis lapsepõlves nähtud pildid on ettevaatlikuks teinud.
    Aga sel korral polnud kahtlustki - minu pisike summa on ehk natuke abiks. Vähemalt ma tean, et ma olen mõelnud ja veidi ka aidanud. Lastega seotud asjad teevad üsna hellaks.
  • Meie pliksu Laura otsustas lõplikult, et ta on nüüd pai ja musi ja käib potil. Mitme päeva peale on juhtunud paar korda, kus on õnnetus juhtunud. Ainuke mure on öödega - siis juhtub rohkem õnnetusi.Kui emme potile tõstab, siis on laps unesegaselt pulk mis pulk ja nõuab padjale panemist. Mõtlen-uurin-kuulan nõu, mida teha.
  • Sel aastal püüdsin ka söögilauale vaadates jõulutunnet tekitada: kartul, kapsas, verivorstid, ahjukana, kirsside ja virsikutega kook, küpsiste ja maasikatega kook jms Mõtlesin veel, et teen pilte, aga ei teinud. Aga retseptid otsin küll uuesti üles ja talletan siia. Sest koogid olid tõesti lihtsad ja head ning ootavad millalgi taastegemist :)
  • Sain kingiks muffinivormi (silikonist, ilusa punase, 7 muffini tegemiseks). Mõnus asi. Katsetasin ning rahul. See on see kui ise endale kingi teed - nii kinkija kui kingi saaja jäävad väga rahule ;)

Kommentaare ei ole: