esmaspäev, veebruar 27, 2006

Kuri Muri ja lillesall / Flower-scarf

Muri (ehk mina) on täna kuri:
1. ei suuda ma end pärast pikka nädalavahetust järjepeale saada;
2. no miks ei oska 1 inimene normaalseid pilte teha. Pole ju mõtet koguaeg fotokat ka süüdistada. Aga eks ma proovin ja katsetan veel ja veel ja .... urrrrr.

Pildil on aga sall, mille sai mu ristiema sünnipäevaks. Muster pärit Die kleine Diana Nr 1 (Januar 2006). Kui kunagi veel seesuguse salli isu tuleb, siis järgmine kord katsetan suurema heegelnõelaga (sel korral oli nr 3, lõngaks Merino Soft). Selle salli valmimisele aitasid kaasa (suurimad tänusõnad): Aet (kes andis motiivide ühendamiseks vihje) ja Elsa (kes mu kinkimisrõõmu päästis ja puudujäänud mõne meetri lõnga loovutas).

These crochet scarf I'm gift to my godmother. Pattern is from Die kleine Diana Nr 1 (Januar 2006), crochet hook nr 3 and yarn Merino Soft .

Kommentaare ei ole: