esmaspäev, jaanuar 16, 2006

Eelmise nädala tegemised

Eelmine käsitöönädal oli kokkuvõttes nii ja naa. Hakkasin suure hurraaga endale uut mütsi kuduma (praegune on viisakalt öeldes kõrini:)). Ilus mõnus punakirju lõng - samasugune kui sallgi, mida kannan. Kudusin ja kudusin ja ..... ja siis proovisin ja nüüd hakkan üles harutama. Veendusin, et minu näo juurde mingit umbmäärased toonid siiski ei sobi. Ja veel enam - must on minu peas raudpolt (st parim valik). Niiet - elagu mu vana ja kulunud müts :P
Aga tütre mütsi ja poja sokid sain valmis. Saan ehk pildidki õhtul tehtud. Nemad olid oma asjadega rahul (poeg käis 1 sokiga ringi, kuni ma teist alles kudusin ja pahandas, et miks veel valmis pole). Plikatirts tiris aga oma mütsi pähe (taaskord pean tunnistama, et poleks nii pisikese lapse puhul midagi sellist uskunud ..... või olen ma kiire unustaja ?!?).

Karl Erik (2 a 11 k): "Karla vaatab arvutist kassi-filmi, issi vaatab telekat ja emme koob!" Sõnad veidi mugandatud paremaks arusaamiseks, kuid mõte selline. Vaat siis millega me kodus tegeleme :)

Kommentaare ei ole: