reede, detsember 16, 2005

Volangsallide hullus

Loen mina tänast Tartu Postimeest ja seal pisike killuke (ilusa suure pildiga) sellest, kuidas Ülenurmel naised oma käsitööd näitamas. Aga sellest ei tahtnud ma rääkida, vaid hoopis asjad, mis pildist enamuse ruumi võtsid. Need nn Susa sallid (tegelik autor paraku teadmata), mis Eestimaa vallutanud on. Kõik teevad ja igalpool müüakse. Nüüd natuke kahetsen, et 1 seesuguse salli ka alustanud olen (kingiks), kuna ei meeldi mulle absull mõte, et sarnane stiil igal sammul vastu tuleb. Õnneks elab kingisaaja maal ja ehk seal pole selle salli moehullus veel lahti läinud.

2 kommentaari:

Terje ütles ...

Oh ma tegin ikka õieti, et ei teinud seda vaid hoopis teistsuguse salli heegeldasin. Kah rohkemindividualist

Krentu ütles ...

mina hakkasin kaaaa seda tegema - emale kingiks. aga tegin vaid pool mustrist, volange ei teinud ja minu meelest on armas ja üldse mitte "nagu kõigil". peale jõule saan ehk pilti ka näidata, praegu ei julge.