teisipäev, detsember 13, 2005

Kodust ja bussidest ja muust lobast

Hommikul kodunt väljudes mõtlesin kõiksugu asjadele, millest siin kirjutada, aga kus mul siis miskit meelde jäi või?:S
Siiski - tänan juhust ja õigeid inimesi, et hetkel mu töökoht kodunt 10 min jalutusteekonna kaugusel on. Täna pidin olude sunnil 8-8.30 vahel bussiga linna teise otsa liiklema. Jeeee:S Ühe peatusevahe sõitsin pea viltu (pidin seisma marsakas ukse juures, kus aga katus viltune = olemine madalam). Aga kohale jõudsin. Olgugi, et kael praegugi veel imelik :P

Hetkel on poja vaieldamatud lemmikud Laura sarja raamatud. Neid meil esialgu 3 olemas, aga palju rohkem ei julgegi soetada - neid raamatuid võib praegu nõrkemiseni lugeda. Kuna raamat räägib õekesega samanimelisest tüdrukust, siis oh seda nalja:) Ka on plikatirts tähelepanelik ja kuulab, et ..... noh - mis on? Mida te jälle minust räägite?

Plikatirts meil aga asjalik on. Eriti siis kui uneaeg peaks tulema. Siis vaja mürada ja nalja teha ja ronida ja .... ma ei teagi mida veel. Naljakas on mõelda, et inimesekene alles 8-kuune, kuid jälgib ja ka natuke järgib kõike. Näiteks: vennal komme meie suurel voodil kukkerpalli teha, teki alla peitu pugeda ja muidu mürada. Eile aga märkasin, et nii kui tüdruku meie voodile panin, nii hakkas ta naerukilgete saatel ronima ja tekiga maadlema ja ..... venna mis venna.
Mis siis veel saab, kui ta juba aastane on:)

2 kommentaari:

Maret ütles ...

Just täpselt:) Kõige paremad mõtted tulevad üksi kuhugi tõtates (vähemalt minul). Ja kui lõpuks kohal olen, siis .... kääks - mõtted kadund.
Üks tänane tähelepanek veel - kui ohmu võib ikka 1 inimene olla. Kui ma lõpuks marsakaga sihtpunkti jõudsin ja üsna juhuslikult peeglisse vaatasin .... keegi oli endale hommikul kiiruga mütsi valetpidi pähe pannud. St õmblus uhkelt ees. Ja mina mõtlesin, et mida need inimesed mind passivad. Et miskid imelikud. Vaat kes hoopis imelik oli :P

Elsa ütles ...

Ma tean, millest te räägite! Tean,tean.. ;)
Minu tütar ju 2,5-aastane ja juba staažikas venna-fännaja. Kordab kõik tekstid takka korrutada, no eeskuju missugune! Ei tohi ju midagi teisiti teha, kui venna ees teeb...