teisipäev, detsember 27, 2005

Viimased tegemised

Tegelikult olin enne jõule tubli:) Vähemalt ise olen oma käsitöökuhjaga rahul.

Tuli miski sallide tegemise hoog peale. Nojah - pole ju ammu teinud ja saavad inimliku kiirusega valmis:)



1. sall minule endale. Idee pärineb Elsalt. Tulemusega olen jubedamalt rahul ja sall täiesti kasutuses:)








2. sall heategevuseks. Pildil poolikuna (mõlemad servad said tumepunased) ja mitte täispikkuses. Hästi mõnusalt paks-soe sai. Loodan, et tulevane kasutaja jääb rahule.




3. sall kingituseks. Tahtsin ära katsetada volangsalli tegemist. Minule meeldib. Kuigi ei meeldi, et nii massiliselt neid tehakse. Samas huvitav taas tõdeda, kuidas äärmiselt lihtsalt tehtav asi sedavõrd atraktiivne välja võib näha:)








Ja viimane suurprojekt - meestekampsun. Hästi suur ja soe. Nii mõnus, et miskit sellist võiks endalegi teha.
Pildil pahasti näha: ees on palmik ning soonik risti ja pikuti, varrukad ja selg on vaid selles sigri-migri koes.

2 kommentaari:

Maret ütles ...

Mina tegin nii pika keti kui pika arvasin salli tahtvat. Tegelikkuses tuli sall muidugi palju pikem. Mustril toodud pikkusest ei tea ma miskit (st seda ma üldse ei vaadanud, vaatasin vaid, et millega peavad alguses loodud silmused jaguma)

Anonüümne ütles ...

What a great site angel amateurs fatos madras amateurs celebrex adverse side effects Online wellbutrin sr from dreampharmaceuticals cheap calling plans nebraska Lotto official florida http://www.www-peugeot.info/militarydiscpuntedcellphoneplans.html small business credit cards