kolmapäev, detsember 14, 2005

Miskit head ka

Kolleegi soovitusel proovisin Nescafe kiirkohvi. Valisin 2 in 1, kuna ma kohvis (ja ka tees) suhkrut ei kasuta. Tõesti hea asi:)
Avastasin eile, et kodusoldud aja jooksul on ikka müstilisi asju omandatud. Näiteks joon ma teed piimaga. Põhjus lihtne - ei pea ootama, kuni tee jahtub:P Veel - oskan kududa ja lugeda samaaegselt. Oleneb muidugi tekstist ja kudumi mustrist/lõngast, aga need 2 asja on siiski ühendatavad. Poleks iial arvanud ;)

4 kommentaari:

Elsa ütles ...

Aga mina joon 3 in 1 :) Ülikoolis ühika aegu nii palju musta mõrudat kohvi joodud, et üsna mõneks ajaks isu täis ;)

Cairbre ütles ...

Ma ka koon ja loen. Kuidagi väga ebamugav on aga mõlema tegemise himu on nii suur et kumbagi ei raatsi ära jätta :)

Maret ütles ...

Vaat see 3 in 1 on tiba magus minulegi. Aga 2 in 1 sain (täitsa juhuslikult kusjuures) Eedeni konsumist. Krabasin kohe mitu tükki :P
Ega lugemine+kudumine lihtne jah ole, aga ei oska enam käed rüpes istuda. Kõik kehaorganid peavad töös olema ;)

Elsa ütles ...

Aga mulle just meeldib vahel sellist mmmagusat juua ;) On küllmagus jah... Jacobsi oma on pisut vähem magus, ja miskipärast ka pisut odavam...