neljapäev, detsember 29, 2005

Uus käsitööfoorum avatud

Tule vaata Sinagi - kullaketrajad.

Aga natuke hädaldan ka. Mõtlesin, et paneks profile alla ikka oma pildi. Panin. Õudne. Vähemalt hetkel tundub jubedana. Vaatan veel veidi aega ja kui otsustan, et ma tegelikult ikka nii jube välja ei näe, siis võtan maha. Ja panen fotogeenilise tütre pildi tagasi :)

4 kommentaari:

Terje ütles ...

ilus inimene ju. kuigi ma sust vägahästi aru saan.
Ma ise ei julge kunagi kuskile ühtegi pilti panna, iseendale tundub alati nii kole ja üldse õudne. Ja siis teised veel ütlevad, et selline sa ju oledki. Ma parem olen siis näotu

Anneli ütles ...

No mida sa naerad? :) Väga lõbus pilt vahelduseks. Küll harjud ära... :D

Maret ütles ...

Einoh head lohutajad olete küll. Kusjuures täna vaatan, et paari aasta pärast vaatan seda pilti niikuinii heldimusega (a'la "oh olid ajad, kus mina ka nii kobe veel olin"). Las ta siis veel nati olla :)

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.