reede, oktoober 06, 2006

Tööpäev mokas - jätkub

Täna olin ma erandkorras kodus. Terve päev. Tööle ei läinud. Ja hommikul korra mõtlesin, et näh ... huvitav, kui Harrieti kingitus peaks täna tulema. Andsin ju tööaadressi, kuna pakk pidi toodama hommikul, aga siis olen ma ju tööl. Kuna aga kõnet polnud, siis ma ei mõelnud sellele rohkem. Korraks tuli aga töölt läbi põigata. Küll oli minu üllatus suur kui töölaual seisis Harrieti pakk. Assa!!! Ja paki sees oli see korv.
Korvi sisu:
* 3 tokki Capri Ombre (rohekirju)
* 3 tokki Mosaik (roosa)
* 3 tokki Bonita ( 2 heledat ja 1 tumedam lina)
* 3 kimpu paberpaela (roheline, valge, roosa)


Olen SÕNATU!!!! Suur-suur aitäh!!! Tekkis kohe suur tahtmine midagi juurde tellida. Enne on vaja aga nendega midagi peale hakata.
Aidake palun nüüd mõelda, mida ma nendest teha võiksin ;)

5 kommentaari:

Terje ütles ...

Ja korv ka. Super. Nöörist saab kindlasti suvekoti

Anneli ütles ...

Jälle on põhjust õnnelik olla! :)

KK ütles ...

Nii armsad toonid! On ikka lahe see harriet, eks ;)

Anonüümne ütles ...

Palju õnne! Harrieti teadet loosimisest lugesin, aga ei tulnud kohe selle pealegi, et Sa ka õnnelike seas:)

Maret ütles ...

Harriet on tõesti lahe. Ja korv on armas (ka ilma lõngadeta ;)) Elu kohe jälle tükkmaad rõõmsam :)