esmaspäev, oktoober 16, 2006

Palju õnne!!!

Palju õnne minule endale! Sest:
1. seesama blogi sai 1 a vanaks;
2. vahtralehelise autojuhi aeg sai otsa.
Selle 2. punktiga on muidugist jama, mille ma alles täna avastasin, aga mis teha kui pea sassis ja tegemised ei edene. Mis muud kui sel nädalal jääle koperdama, perearsti tüütama, tarka juttu kuulama ja rahakotti tühjendama (loe: autokooli lõppaste teha). Niikaua pean aga mehe irvituste saatel kõrvalistmel sõitma. No ikka täitsa Uudu-mina!

Vaat seda ei olegi veel aru saanud, kas ma olen Uudu rohkem siis kui kodus haigeid kantseldamas või ka nn tööinimesena. Nii või naa, aga täna taas tööl (olin üle 1 nädala kodus) on omad jamad ja omad mured. Peaks mingi pikema-ajalise horoskoobi üles otsima ja vaatama, kas mul see jamadejama periood on ametlik ja millal lõppeda võiks. APPI!!!

3 kommentaari:

Aet ütles ...

Palju õnne :)

Anneli ütles ...

Palju õnne ka edaspidiseks :)

Maret ütles ...

Kuulama säästliku ja jääl sõitmise teooriat, sõitma jääl ja sõitma linnas. + terve posu bürokraatiat :S