esmaspäev, oktoober 30, 2006

Kaksikud

Minul on 5 a vanem õde. Kehaehituselt oleme sarnased, ehk natuke häälgi, aga temperament, kõne, juuste värv (mis muidugi on naistel muudetav), nägu jms ikka päris erinev. Aga kõik see ei ole takistuseks, et meid kaksikuteks peetakse.
Mõned aastad tagasi olin ikka täitsa hädas, kui minu jaoks võõras inimene teretas, kõnetas ja mind A-ks pidas. Esimestel kordadel olin totaka näoga ja sõnakehv, siis aga taipasin, et ei ole mõtet õest halba muljet jätta (temaks mind peeti ju) ja üritasin nii palju teemat arendada, kuni see mõistlik tundus. Olen üsna kindel, et mõne petsin ära lõpuni. Ja siis (kui meie sarnasus hakkab ununema) tulevad taas inimesed, kes vaatavad meile otsa .... " Te olete õed, jah?" "Kaksikud, jah?"

M vaatab taaskord peeglisse ja üritab mõelda, et mida peaks küll tegema, et mul ei oleks kaksikõde

PS Kusjuures oli aegu, kus meie kaalukategooriad olid üsna erinevad. Ka siis olime äravahetamiseni sarnased. Saa nüüd inimestest aru :P

3 kommentaari:

Elsa ütles ...

Sa oled vist mind ja mu õde ka näinud? ;) Meid on ka kaksikuteks peetud, ja selle väitega, et me EI ole õed, naljalt juba kedagi ära ei petaks... Ja meil on ka erinev silmavärv,juuksevärv, stiilgi... kehaehitusest ja kaalukategooria kergest erinevusest rääkimata. Aga ega ma teatavat sarnasust ka ei eita muidugi, aga no - kaksikud?! :P

Anneli ütles ...

Mis on siis? :)
Vastupidi- hakkame sarnaseid riideid kandma ja värvime juuksed ühtemoodi punaseks! :P

Maret ütles ...

Elsa - olen näinud sinu õde jah. St olen näinud 1 inimest, kes väga sinu sarnane. Aga õnneks mitte nii, et oleksin juurde läinud ja Elsaks pidanud :)

Kuule Anneli - riided meil suht sarnased. Ja juuksedki tegelikult. Hmmm ... peakski juuksurisse end korralikult pügama ja värvima organiseerima. Talv tuleb ju (mis iganes tähendus sellel mu soengumuutusele on :P)