kolmapäev, september 12, 2007

Sadu

Kingitustesadu. Ja väga käsitööliseline.
Töökaaslaste jaoks olen ma vist paras pähkel, sest juba 2. aastat ei julge (???) nad mulle kinkida muud kui käsitööga seotud asja. Sel korral siis Z. Mellor'i raamat "Mõnusad kudumid mudilastele". Ilusad pildid, mõnusad ideed - lasen lastel sealt endale midagi välja valida :)

Ka ajakirjade vahetus Liinuga sattus minu sünnipäeva kanti. Seega kingitus jällegi. Vahetuse raames saatsin meie uusima "Käsitöö" ja vastu sain nende uusima "Kauneimmat Käsityöt". Olen superhüper rahul ja tänulik :)

2 kommentaari:

Anneli ütles ...

Sinu sünnipäev on tänavu kui jõulupühad- kingitusi "sajab" mitu nädalat :)
(mina nats punastan...)

Ann ütles ...

Aga see on mõnus kingitus ju :)
Minu omad hakkavad ka iga aastaga järjest rohkem käsitööasju kinkima. No näiteks see aasta... Öelge mulle, mida ma teen 20mm heegelnõelaga? Ilmselt hakkan kaltsuvaipu vorpima :)