esmaspäev, september 03, 2007

Augu äärelt

Akna taga krõbiseb vihm. Mulle meeldib selline ilm. Alati on meeldinud. Selline vaikne sabin. Sügisene. Tõmbasin kardina eest ja lausa naudin :) Peaaegu ideaalne olemine. Tööpäeva alguses.

Ideaalsest rääkides - eile oligi ideaalne päev. Tõesti uskumatu, et ma nii ütlen, aga mul oli hea. Sain parajas koguses heegeldada (õigemini narmaid panna - töid lõpetada) - olemine mõnus, käisin koos lastega bussiga Lõunakeskuses - uskumatult heade lastega, päeva jooksul pahandasin vaid paar korda -üllatas nii minu kui laste rahulikkus, poes käigud lõppesid minu jaoks üsna soodsalt - saime KE kilepüksid, toidupoes piirdusime paari magusaga, õhtul jäid mõlemad suslikud madinal magama - sain lausa veidi omaette pikutada, ... Lihtsalt 5+. Isegi tänane karvane öö ei muuda enesetunnet.

Aitäh, paha siga! Ma vist leidsin konksu nööriga. Peamine, et nöör vastu peaks :O

1 kommentaar:

Anneli ütles ...

Rohkem selliseid pühapäevi! :) Elagu pühapäevad!