laupäev, veebruar 28, 2009

Näpuharjutus 9/09: naturaalmajandavad põlvikud

Kui koduhaldjas Kullakeste foorumis naturaalmajandava laada teema algatas, siis tundsin kohe, et jess ... see on väärt mõte. Ja nii see hargnes ja loksus paika kuni Lapiliisu arvas, et talle põlvikuid vaja. Hurraa! Siit me vorstivahetus algas.

Vahetuse raames valmisid minu poolt põlvikud, millest on hetkel 2 õnnetut pildikest minu sulest ja kena pildike vastse omaniku jalas :)


Hästi mõnus kudumine ja tabasin end tüüpiliselt tõdemuselt - 1. valmib aeglasemalt kui teine, sest ikka ja jälle vaja miskit mõõta ja harutada ja kududa ja igaks juhuks veel natuke harutada.

Kudumise põhjus: omakasupüüdlik - tahtsin toolikatteid ja laudlina
Lõng:
Steinbach Wolle Sockenwolle (50 g - 160 m)
Muster: Bintje-Socks
Vardad: 2 mm
Kulu: 147 g
Suurus: jalale ~40

Projekt:
antud projektis kaalu kokku langenud
sel kuul - 201 g
sel aastal - 454 g



Mina sain vastu aga ... trammdaram ... vaat sellise komplekti. Just minu hingele. Köök rõõmsam ja meie õnnelikumad. Lapitehnikas toolipatjadele mõtlesin ma juba tükk aega tagasi ja (jeerum ... ma minestan) arvasin juba, et nikerdan miskit ise valmis (eluski pole lapitehnikas midagi teinud ja õmblemisega mul jätkuvalt keerulised suhted). Õnneks sel korral ma pääsesin lihtsamalt :)
Toolikatteid on kokku 4: 2 ühe ja 2 teise mustriga. Laudlina sai lauale just pandud ja sellest ka suts kortsune. Et tegemist on vetthülgava materjaliga, siis hetkel triikimist ei hakanud katsetama. Ehkki autor katsetas ja oli ok. Endas ma hetkel nii kindel pole :P

1 kommentaar:

Koduhaldjas ütles ...

head kaupa olete teinud mõlemad!