pühapäev, veebruar 01, 2009

Näpuharjutus 6-7/09: minu esimesed küünlad ja vilditud seep

See on see kui on vaja minna sünnipäevale. Ja on soov kinkida miskit lihtsat kuid hingega. Nii me pliks L-ga võtsime ühe geelküünalde ja vilditud seebi teo ette.

Ajaloo tarbeks.....
geelküünalt on ülilihtne teha - sodi ja podi klaasi ja kuum geel valada peale. Küll aga peab arvestama, et geel kipub väga kiiresti hanguma. Ka juba valamise ajal. Värvitud geel on meie arvates lahedam :)

Seebist .... et mulle viltimine eriti ei istu, siis sai sel korral ka susserdatud ja pusserdatud, aga vilt seebi ümber kõige paremini välja ei kukkunud. Eks ta ikka tahab harjutamist. Küll aga ei tea hetkel, kas lähiajal uuesti ette võtame. Pole justkui ikka minu värk. Küünalde kohta arvan teisiti - väga lahe katsetada. Ka 3-aastase lapsega.

4 kommentaari:

Anneli ütles ...

Mina olen nii seebi kui ka küünla üle super-häpi :)! Viimasel ajal lähevad isetehtud asjad eriliselt hinge. 5+ idee ja teostuse eest (siiralt :))

Unknown ütles ...

Võhiku küsimus- kust saab seda geeli?

Maret ütles ...

Ave - mina ostsin Roosi ärist kui see veel Tartus oli (http://www.roosi.ee/), kuid müüakse näiteks ka Hobipunktis (http://www.hobipunkt.ee/pood/?2676,geelkuunla-mass-800-g).

Lahedat katsetamist :)

Unknown ütles ...

Tänan vastamast!!!
Kindlasti proovin selle ära!