kolmapäev, detsember 03, 2008

Sipelgad leidsid mu

... ja siblivad mööda mind.
Põhjus? Verpin andis IT ühes postituses viite(d) ja nüüd kuulan. Vaat kui võrrelda lapsepõlve-mind (on see ju meie lapsepõlves palju kuuldud lugu) ja praegust mind, siis vaks vahet on tõesti. Lapsepõlves mulle see lugu eriti ei meeldinud (ei tea miks), aga praegu kuulan kuidagi teisiti - köidab meloodilisus, väga paljude erinevate instrumentide vaheldumine, samal ajal koosmängimine. Ehk siis muusika kõigis tähendustes.

Hull on see, et isegi pisar tuli silma (ärge küsige miks ... no nii ilus ja võimas oli). Oh seda õrna hinge mul :O

Lisatud 04.12.2008:
Kui keegi sattus veel kuulama Paul Mauriat'i loomingut, siis vaat minu hing leidis veel selle ja selle ja eriti selle ... oh neid aegu ilusaid :)

3 kommentaari:

Aet ütles ...

Oh kräpp, ma hakkasin ka nutma. Ikka kohe täiega :)

Krista ütles ...

http://www.youtube.com/watch?v=Tu4a7ApEe3Y Seda multikat ikka mäletate? Mul tuli lapsepõlves (kui midagi jamasti) selline "kõige nõrgema tunne" peale, aga lõvi.. njetu. Ja kui Mauriat´ muusikat lasti, siis kohe silm märg - sealt vist kujunes mingi refleks, miks too esimene lugu üldse ei meeldinud. Siiani okas kusagil.. ehkki Mauriat´ looming igati kena.

Anneli ütles ...

Et ma ka pean igale poole klõpsima...
"eriti selle" looga läks asi päris hulluks...
ILUS