kolmapäev, jaanuar 16, 2008

Sammud

Eile tegin otsuse. Tegelikult oli otsus juba ammu valmis, aga eile kinnitasin ja edasikaebamisele ei kuulu. Sest nii ma ei suuda edasi minna. Peab muutuma/muutma. Siis jääb vähem torkeid. Loodetavasti. Usutavasti. Sest valge leht on ju parem kui sikerdatud ja arusaamatu nutsakas.

Et mu mõistujutt veel imelikum oleks, siis .....
* 2 asja saada korda jaanuarikuu jooksul (----- lihtne värk, kuna sõltuvad minust)
* 2 asja saada korda hiljemalt veebruarikuu jooksul (----- suts keerulisem, kuna ei sõltu vaid minust)
* 1 asi lükata käima ja torkida end tagant, et alla ei annaks (-----üsna keeruline, kuna minu osa üsna tilluke)

Ei ole lihtne. Aga õnneks saab tibusid üsna pea üle lugema hakata.

Herr poja tunnistas eile, et ta ikka on minu tibulinnuke. Elu kui komm!

3 kommentaari:

Kayl ütles ...

Jõudu ja meelekindlust :)

p.s. nagu mul omal seda jaguks aga loota, et teised tugevamad ju võib ;)

Terje ütles ...

Ütlen veelkord, et kahju on tegelikult. Mõistan, aga aru ei saa

Maret ütles ...

Mhmm - ma tean, mida teen. Ja teen, et saada eluga paremini hakkama. Et olla ilusam, parem, rõõmsam. Pikemalt pajatan kui tekib õige tunne :)