teisipäev, august 08, 2006

Lasteaed

Karl Erik läheb esmaspäeval lasteaeda. Päris 1. korda. Mida see siis tähendab?
1. tuleks kapid, riiulid, sahtlid läbi tuuseldada ja teha selgeks, mis meil veel riietest puudu on; üks on kindel - uusi tosse on meile vaja, kuna superjalg viskas suve jooksul ikka nii mõnegi cm juurde;

2. arsti juures käidud, lasteaia jaoks tõend olemas. Minu silmis puhas formaalsus. Nii nagu ka mõõtmine/kaalumine. Kaugelt vaadates saab juba igaüks aru, et ta on pikk poiss. Mis sest mõõtmisest :) (tänased andmed: viimast päeva 3 a 5k poiss 19 kg ja 106 cm - ime ka, et ma teda eriti tõsta ei jõua)

3. meeleolu on üles köetud. Eriti KE oma. Ta juba mitu nädalat on valmis aeda minema, aga näh - kinni. Minul aga väike mure L pärast - 109% olen kindel, et ta hakkab meiega sinna kaasa kippuma. Tee nüüd nii väikesele selgeks, et tema ei saa sinna minna :S On ta ju harjunud igalpool koos vennaga olema.

Aga mina? Mina olen ka positiivselt meelestatud, kuigi pole kunagi lasteaias käinud. Aga teades oma last, kes väga tahab inimestega suhelda, tahab seltskonda, arvan, et aed teeb head. Sellises vanuses juba kindlasti. Oma vaimu olen ka mõningaseks tagasilöögiks ja tõbideks valmis seadnud. Aga me saame hakkama.
Mis aga meie L-st saab - see on juba teine lugu.

1 kommentaar:

Elsa ütles ...

Ohoo, täitsa suur poiss ju! Mona on 3a 2k ja läinudnädalase mõõtmise järgi "vaid" 99cm ja olenevalt olukorrast 16-17 kg, siiski omavanuste tüdrukute hulgas ikka koge tükk :)
Lasteaiaga kehva harjumuse kogemust meie peres pole. Kui nende pealt üldistada, siis sellega ei saa midagi untsu minna :)) Küllap läheb teilgi kõik kenasti...