esmaspäev, veebruar 13, 2006

3 a nagu näuhti



Olen juba 3 a olnud lapsevanem. Vaat siis :O Kusjuures pole ise nagu märganudki. Aeg liigub oma teed. Meie asi on lihtsalt pardal püsida.
Pildil sünnipäevalaps Karl Erik.
Jõudu meile kõigile! :)

6 kommentaari:

Elsa ütles ...

Ma olen sust varsti ringiga ees - mul saab märtsis 6a juba täis!!! Täitsa uskumatu värk...

Maret ütles ...

Heee - Elsa. Praegu oled 2 korda kauem ema olnud, järgmine aasta juba 1,75 korda. Matemaatikud - onju ;)

Kuuvarjutus ütles ...

Ok, naised, ma ei hakka parem kekkama oma mampsistaatusega :P
Aga õnne ja pikka meelt soovin küll:)

Inx

Heidi ütles ...

Eelkõige õnnitlused raske vaeva nägijatele, elik siis vanematele!
Sünnipäevalapsele aga ikka ka!

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.