kolmapäev, november 25, 2009

Küsimus sai vastuse

Tänase päeva küsimus - kus on piir targutajal ja teadmiste mõttes ihnuskoil? Enda puhul ma enam ei saa aru. Ju ma siis olen ikka mõlemat kui nii minust arvatakse. Või siiski pole?

Tänase päeva otsus - ma ei lase minu jaoks igasuguste inimeste arvamustel ennast kõigutada. Sest seda nad just loodavadki. Et ma tunneks end süüdi. Aga ma pole seda, sest nii vaikimised kui rääkimised olid vaid inimes(t)e aitamiseks. Kui aga ei soovita, siis ei aita.

Olen tugev. Olen tugev? Olen tugev! Vot!

3 kommentaari:

Mari-Liis ütles ...

Arvamused on odavaim kaup maailmas, muide:P ja kui sa tunned, et keegi püüab sul süütunnet tekitada, siis küsi, mida ta tahab. Inimestel ei ole kombeks või nad siis ei oska otse küsida ning nii käiakse nagu kass ümber palava pudru. Aga sa oled tugev!

Maret ütles ...

Mari-Liis - head sõnad Sul. Paraku konkreetselt NENDE inimeste puhul pole mõtet mitte midagi küsida .... liiga kahepalgelised nad. Elu läheb kenasti edasi. Suheldes konkreetsete inimestega küll vaid siis kui PEAB. Ehkki tegemist lähedastega. Sattusin elu vaat sellise õppetunni otsa :O

Anneli ütles ...

Ja veel üks tark mõte: see on nende, mitte sinu probleem. Ongi kõik :)