pühapäev, november 23, 2008

Lumine post

Fakt on see, et elu on väga lumine. Hurraaaa. Tuiskab ja sajab ja minu kuivav pesu rõdul on paksu lumekihi all. Raputan aga puhtaks ja toon tuppa tahenema (õnneks on lumest olenemata nad ikka peaaegu ära kuivanud).

Vahepeal toimus jälle nn vorstivahetus: reede õhtu - laupäeva hommik viibised meie 2 puslikut tädi A juures (kus meie herr abikaasaga käisime - räägin hiljem), laupäeva õhtu - pühapäeva hommik viibisid H ja J meie pool. Tegemist palju, söögiisud head, magasid ok .... no mida sa hing veel soovid :)

No ja veel. Suured tänud Signele, kes millalgi ammu rääkis sellest aparaadist oma blogis ja hiljuti andis mulle julgust ka veel msn teel. Et siis .... meil on uus koduloom. Ahhaaa. Ohooo. Looma nimi on .... leivaküpsetusmasin. Nüüdseks 2 korda katsetatud:
1. eile hommikul sepik, mis tuli üsna leiva maitsega. Rohkem leib oleks siis, kui oleksin rukkijahu kasutanud. Mina tegin aga VeskiMati durumjahust.
2. taimeri katsetamine ja puuviljaleib - õhtul panin asjad sisse ja hommikul kell 9 asusime sooja saia sööma. Retsepti sai osaliselt muudetud: näiteks polnud kodus muskaatpähkli puru - asendasin kaneelipuruga, polnud kuivatatud puuvilju - panin koduseid kuivatatud õuna.

Peab tõdema, et katsetamist on veel kuhjaga, aga mina juba rahul. Ehkki olen ka muidu pärmitaigna tegija ja küpsetaja, siis nüüd saab vahelduseks väga lihtsalt ka mõne saia/sepiku/ja loodav väga et leiva moodi asja soojaks hommikusöögiks valmistada.

Palju paisid, lund ja päkapikuootust kõigile :)

4 kommentaari:

KK ütles ...

Oh, ma just mõtlesin reedel sinu peale, et kas oled masina juba soetanud. On ju lahe :).
Mu tuli nüüd ka saiaisu, peaks mitmeviljajahu ostma, sellest tuleb kõige parem :)

Mari-Liis ütles ...

Ma tahaks ka kunagi leivaküpsetit. Olen töökaaslase juures värskelt küpsetatud saia saanud ja see oli võrratu.

Anneli ütles ...

Võin kinnitada, et väga nämma värk tuleb tollest masinast! :)
Väga väärt abimees!

Maret ütles ...

Väga lahe masin. Hetkel pole rohkem küll katsetanud. Ja aitäh Signe - lähen ostan mitmeviljajahu ja proovin sellega :)
Ja kuivatatud puuvilju ostan ka :)