teisipäev, märts 06, 2007

Usalda sisetunnet

Vahel tasub ka oma sisetunnet usaldada. Lihtsalt ja mõtlemata. Ära kahtle selles, vaid usu sellesse ja nii ongi!

Lapiliisu tellis Helmehaldjast Fimot. Kutsus mind ka tellimiskampa. Täiesti ilma igasugu mõtlemiseta tellisin. Hiljem aga ei saanud endast aru - see ei ole see. Need ilusad värvilised munakesed ei tekita minus tegelikult mingeid tundeid. Vaatan neid erinevatel lehtedel/blogides ja .... ilus, aga mitte minulik. Nii ma jätsin selle (üsnagi) moeröögatuse katsetamata ja tellitud fimo sai fimolikum õde. Ja ise olen seejuures jube rahul endaga - et ma siiski suudan veel kainelt mõelda ja endaks jääda :) Ehk millagi tekib soov-vajadus. Siis katsetan ja olen endaga taas rahul. Raudpolt!

Tänased mõningad teised vastused muutsid mind samuti rahulikumaks. Sest eelnevalt ma ei usaldanud sisetunnet. Täna aga küll. Ja taaskord põhjust rahul ja rõõmus ja roosa olla. Kontorilauda koristades ja valget teed juues.

Kommentaare ei ole: