teisipäev, jaanuar 16, 2007

Minu uus lektüür

Sain kätte. Juhhei!!! Aitäh Liiale ja Jasperile, kes raamatud mulle bussijaama kohale tarisid (Jasper vaeseke oli sellest nii läbi, et magas õndsalt kui mina lõpuks kohale jõudsin).
Raamatutest veidi lähemalt:
* Nicky Epstein - Knitting Beyond the Edge
Raamat kui üllatus - vaatad 1 korra - näed ühtesid asjasid, vaatad 2. korra - näed teisi asju, ... Minu Epsteini pisikese kollektsiooni vaieldamatult oluline komponent.

* Carol Alexander - 101 Granny Squares (Hardcover)
Tellisin selle raamatu üsna hetkeajendi tulemusel - ei mingit põhjalikku uurimist, ei kommentaaride lugemist. Eks seetõttu olin antud raamatu ootamisel veidi rohkem elevil - kas on või ei ole väärt raamat. Aga täitsa rahul olen. Tekitab mõtteid. Igal korral erinevaid. Ja see ongi minu jaoks raamatute suurim väärtus - leida uusi ideid.

PS Esimene raamatutesse piilumine toimus juba bussis. Koos preili/proua ülemusega. Oh tema rõõmu ja vaimustust ning heegeldamissoovi tekkimist. Lahe :)

Kommentaare ei ole: