pühapäev, november 06, 2005

Väga black periood


No lihtsalt on selline must riba minu elujoonel. Tuleb üle elada.
Aga miskit ikka :)

Ostsin lõngade organiseerimiseks koju 2 plastkasti, millest ilmselgelt väheks jäi. Aga hetkel saab hakkama. Pean ikka 1 veel pooleliolevate asjade jaoks ostma.

Ostsin Tartu avaturu onult taas 2 ajakirja. Sabrina suvised numbrid. Jube lahedaid ideid oli kuhjaga:)
Sain isegi tütre kindakesed valmis. Täitsa tavalised: ilma pöialdeta, triibulised. Ei taha titade puhul mitte mingeid lõngaotsi mitte kuskile. Minu isiklik kiiks. Nüüd veel müts ka ja siis võib külmataat tulla:)
Nüüd siis püüan lõppude-lõpuks Helena sõrmikud valmis saada ja siis veidi vaadata/mõelda, et mis edasi saab. Avastasin täna pojal mingid kahtlased täpid (kahtlustan tuulerõugeid). Kui me nüüd tõesti koduarestis oleme, siis on 2 võimalust: kas mul ei võimaldata üldse midagi teha või saan palju tehtud. Õnneks ei ole plika meil ka enam pisitita (7-kuune ju). Saame ehk sellegi tõve rahulikult üle elatud. Aga eks homme perearst annab selgitust.

2 kommentaari:

Liia Tammes ütles ...

mul samad kastid kodus ja 4 kasti on ka vähe:) aga head kastid on ja odavad

Maret ütles ...

On head kastid jah. Aga mulle tundus, et sialgu mulle 2 kastist piisab. Ma ju selline asjaarmastaja ja lõngu lademetes ei osta. Aga ikkagi - varsti peaks 3. ka koju tassima:P